به وب سایت آگهی خوش آمدید

نمایندگی مجاز لوازم خانگی سامسونگ اراک

شرکت تولید لوازم خانگی سامسونگ با توجه به بازاریابی و خدمات پس از فروش مناسب به یکی از محبوب ترین برندهای مطرح در بازار ایران تبدیل گردیده است.بر اساس کیفیت خوب لوازم برقی سامسونگ هزینه تعمیرات و نگهداری کمی را دارند ولی بعد از مدتی استفاده و عدم سرویس مناسب ممکن است با مشکلاتی روبرو گردید.بعد از خرابی لوازم خانگی اولین فکری به نظرتان خواهد آمد این است که چه کسی و یا شرکتی برای انجام خدمات و تعمیرات مناسب خواهد بود.در این مقاله سعی خواهیم کرد به سوالات شما پاسخ دهیم.

بهترین شرکت خدمات و سرویس لوازم خانگی سامسونگ اراک

از و یژگی های مهم  شرکت خدماتی یدک هوم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تعهد و تخصص سرویسکاران
    دفتر شرکت در اراک باشد
    ضمانت دستگاه تعمیر شده
    استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت
    دریافت هزینه مناسب
    ارائه خدمات در منزل در صورت امکان
    ارائه خدمات سریع و به موقع

یدک هوم نمایندگی سامسونگ اراک پس از سال ها ارائه خدمت صادقانه و با استفاده از بهترین متخصصان در حال حاضر به یکی از برندهای مورد پسند همشهریان در اراک تبدیل شده است.

متخصصین طرف قرارداد با ما همگی دارای گواهینامه های معتبر از نمایندگی سامسونگ در زمینه های مختلف بوده و با ضمانت اجرایی مناسب کار به آنها ارجاع می گردد.دستگاه تعمیر شده در نمایندگی سامسونگ اراک دارای ضمانت 6 ماهه می باشد و تضمین ما در استفاده از بهترین نوع قطعات به لحاظ بالاترین کیفیت با قیمت مناسب است.در حد ممکن ارائه خدمات به مشتریان گرامی در منزل و بدون نیاز به جابجایی دستگاه می باشد.

خدمات یدک هوم (نمایندگی سامسونگ اراک) با به صرفه ترین خدمات و در اسرع وقت در شبانه روز می باشد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی سامسونگ اراک

هزینه تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ با توجه به نوع خرابی دارای قیمت های مختلفی است. به صورت کلی هزینه شامل ایاب و ذهاب سرویسکار، تعویض یا تعمیر قطعات و ارائه خدمات مورد نیاز و اجرت سرویسکار می باشد.

با توجه به این توضیحات پس از اعزام سرویسکار از نمایندگی سامسونگ و بازدید از دستگاه خراب شده هزینه ها به صورت حدودی خدمت شما ارائه می شود و در صورت توافق اقدامات لازم جهت تعمیر دستگاه صورت می پذیرد.

نمایندگی یخچال فریزر و ساید سامسونگ اراک

نمایندگی یخچال فریزر و ساید سامسونگ اراک

هر یک از برندهای لوازم خانگی سامسونگ دارای کیفیت مختلفی هستند و در بهترین حالت هم اگر به درستی از دستگاه استفاده نشود و به موقع سرویس های لازم انجام نشود بعد از مدتی دچار خرابی می گردد.اگر این اتفاق برای دستگاه شما هم رخ داد نگران نباشید و کافی است برای تعمیرات با یکی از مشاوران و کارشناسان یدک هوم تماس بگیرید تا در اسرع وقت به کار شما رسیدگی گردد.

مهمترین مشکلاتی که ممکن است برای یخچال ساید شما پیش بیاید موارد زیر است:

مشکلات معمول در یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ

  • خرابی درب یخچال
    برفک زدن و یا خنک نشدن بخشی یا کل یخچال
    صدای زیاد فن و موتور
    دستگاه خاموش می شود و یا مدام در حال کار کردن است

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ اراک

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ اراک

ماشین ظرفشویی سامسونگ با توجه به عمر کوتاه امروزه در اکثر خانه های ما وجود دارند. این دستگاه بر خلاف سایر لوازم خانگی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد سالم تر خواهد بود و زمانی نیاز به سرویس خواهد داشت که گوشه منزل بدون استفاده باشد.از جمله مهمترین موارد و مشکلات ماشین ظرفشویی نکات زیر می باشد:

خرابی های متداول ماشین ظرفشویی

  • بدون دلیل خاموش می شود و یا اصلا روشن نمی شود
    ظروف به خوبی تمیز نمی شوند
    آب کف ماشین تخلیه نمی شود و یا از زیر آن نشتی دارد
    صدای بالای دستگاه هنگام کار کردن

نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ اراک

نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ اراک

ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از پرکاربرد ترین لوازم خانگی است و وجود یک لباسشویی سالم و بدون مشکل می تواند خیالی آسوده را برای ما ایجاد نماید.اگر مشکلات الکترونیکی در دستگاه شما وجود نداشته باشد و فقط استهلاک زیاد موجب خرابی قطعات شده باشد این اطمینان را به شما خواهیم داد که با کمترین هزینه و در اسرع وقت دستگاه شما به کار خود ادامه خواهد داد.در ادامه به مشکلات معمول ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت:

مشکلات منجر به تعمیرات لباسشویی سامسونگ

آب از زیر لباسشویی نشت می دهد
دیگ به صورت کامل آب نمیگیرد
خاموش شدن حین کار
ارور های مکرر و عدم کارکرد تایمر
دستگاه هنگام کار صدا دارد و حرکت می کند

مشکلات منجر به تعمیرات لباسشویی

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ اراک

وقتی که تلویزیون در خانه ما نباشد احساس می شود که عضوی از خانواده نیست به صورتیکه که مهمترین وسیله برای پر کردن اوقات فراقت در منزل می باشد.تلویزیون علی رغم ساید لوازم خانگی هر روز دارای پیشرفت در تکنولوژی هستند. سامسونگ یکی از شرکت هایی که است که با دانش به روز همیشه در حال به روز رسانی تلویزیون های تولیدی خود می باشد.با توجه به این موضوع یکی از برندهای های مطرح خارجی صوتی و تصویری سامسونگ است که مورد استقبال افراد زیادی است.

از مشکلاتی که برای تلویزیون پیش مآید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

  • شکستگی پنل در اثر ضربه
    عدم وجود تصویر بر روی صفحه در صورتیکه صدا دارد
    سیاه شدن یا کم نور شدن بخشی از پنل

سرویس و شارژ گاز کولر گازی سامسونگ اراک

سرویس و شارژ گاز کولر گازی سامسونگ اراک

کولر گازی سامسونگ در شهری مثل اراک بیشتر مشکلاتش به این علت است که مدت زیادی را کار نمیکند و وزمان روش شدن و شروع به کار مدام در حال خنک کردن خانه می باشد.به همین علت قبل از راه اندازی نیاز است که سرویس های لازم برای دستگاه صورت بگیرد و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

موراد زیر از مشکلات متداول در کولر گازی می باشد:

تعمیرات کولر گازی

  • گرم شدن باد کولر
    نشتی گاز
    روشن و خاموش نشدن کولر
    صدای زیاد دستگاه

آدرس و شماره تلفن نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در اراک کجاست؟

معمولا اولین چیزی که بعد از خرابی دستگاه پیگیر آن هستیم شماره های تماس و آدرس بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیرات لوازم خانگی است.اکثر خدمات یدک هوم در منزل و بدون نیاز به مراجعه حضوری شما در دفتر و تعمیرگاه صورت می گیرد.
برای تماس با کارشناسان ما کافیه شماره های ما را از سایت بردارید و با دفتر و یا شماره های موبایل تماس بگیرد.همکاران ما در اولین فرصت در منزل شما حضور یافته و نگرانی شما را برطرف می سازند.

لیست نمایندگی سامسونگ اراک

در صورتیکه دستگاه شما دارای گارانتی سامسونگ نباشد و یدک هوم می تواند بهترین خدمات به موقع و تخصصی را ارئه دهد.فقط کافیه تماس بگیرید و سفارشتان را ثبت نمایید.

کارشناس فروش یدک هوم (نمایندگی سامسونگ در اراک )
09189614888
09189615888
09039614888
09039615888