به وب سایت آگهی خوش آمدید

خرید کولرگازی روتاری و اسپلیت 9 هزار

کولر گازی سی و شش هزار ارزان بهترین گزینه جهت استفاده در مکان هایی است که متراژ آن ها زیر ۹۰ متر می باشد. فروش این نوع کولر با استقبال بی نظیری از سوی افراد مواجه شده است، به نوعی که افراد اقدام به خرید این کولرها از برندهای مختلف می کنند.

آشنایی با مشخصات و قابلیت های کولر گازی سی و شش هزار ارزان

بهتر است بدانید کولر گازی سی و شش هزار ارزان را با مراجعه به سایت معتبر و نام آشنای ما می توانید خریداری کنید. این محصول با کیفیت دارای مشخصات و قابلیت های بسیاری است. از جمله قابلیت های این نوع محصول می توان به قابلیت اینورتر آن اشاره کرد. همچنین کولر گازی سی و شش هزار به صورت همزمان از قابلیت سیستم سرمایشی و گرمایشی برخوردار است، از اینرو می توان با اطمینان خاطر از آن در فصل های سرد و گرم استفاده کرد. از دیگر مشخصات و قابلیت های این نوع کولر می توان به قابلیت پرتاب باد چند جهته، تایمر خواب و دارا بودن ریموت کنترل اشاره کرد.

 

نگاهی بر قابلیت ها و مشخصات اسپلیت ۹ هزار

علاوه کولر گازی سی و شش هزار ارزان می توان از سایت معتبر و نام آشنای کولر گازی که صاحب امتیاز آن آقای سیروان رسولی است اسپلیت ۹ هزار را نیز خریداری کرد. در واقع مشتریان عزیز به دو صورت آنلاین و نقدی می توانند سفارش های خود را در این سایت ثبت کنند. بهتر است بدانید اسپلیت ۹ هزار برای مکان هایی که افراد و رفت و آمد ها در آن ها کم و یا در حد متوسط باشد گزینه مناسبی به شمار می آید. این محصول که در رده کوچک ترین نوع کولر گازی قرار دارد توانسته توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. لازم به ذکر است که این نوع کولر یکی از کاربردی ترین و ارزان ترین محصولات ارائه شده می باشد. بد نیست بدانید که محصولات ما در انواع مختلف اسکرول، روتاری و پیستونی به مشتریان ارائه می شوند. از جمله مزایای اسپلیت ۹ هزار می توان به قابلیت اینورتر در آن اشاره کرد که به نوعی موجب مصرف بسیار پایین دستگاه می شود. همچنین این محصول که در رنگ های مشکی، نقره ای و سفید ارائه می شود  دارای ریموت کنترل است. این نوع کولر برای فضاهای بزرگ پیشنهاد نمی شود و دارای قابلیت پرتاب باد چهارجهته می باشد. با خرید از سایت ما مطمئن باشید که تمامی محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری خواهید کرد. تمامی محصولات ارائه شده توسط سایت ما از گارانتی ۵ ساله تضمین کالا برخوردار می باشند. همچنین با مشاوره با کارشناسان ما می توانید محصولی متناسب با محیط مورد نظر خریداری نمایید.

جهت خرید کولرگازی روتاری اینجا کلیک کنید...

آشنایی با مشخصات کولر گازی 48 هزار

بهتر است بدانید علاوه بر کولر گازی سی و شش هزار ارزان و اسپلیت ۹ هزار مشتریان به راحتی می توانند اقدام به خرید کولر گازی 48 هزار ارزان کنند. کولر گازی 48 هزار برای مکان هایی نسبتا بزرگ که دارای متراژی بین ۹۰ تا  ۱۲۰ متر می باشند بسیار مناسب و ایده آل است. این نوع کولر معمولا در سه نوع ایستاده، دیواری و پنجره ای تولید و به بازار عرضه می گردند. این محصول از مزایا و قابلیت های بسیاری همچون فیلتر میکروب زدایی، تایمر خواب، فیلتر ویتامین، تایمر خواب و ... برخوردار است.  با مراجعه به سایت ما می توانید علاوه بر کولر گازی سی و شش هزار ارزان کولر گازی ۴۸ هزار را با برندهای مختلفی همچون جنرال، بوش، سامسونگ، هیتاچی، پاناسونیک، گری، ال جی و  وایت وستینگ هاوس از سایت ما خریداری کنید.

تمامی محصولات ما درای گارانتی 5 ساله تضمین کیفیت کالا میباشند.گفتنی است محصولات ما در سه نوع اسکرول , پیستونی و کولرگازی روتاری ارائه میگردند.