به وب سایت آگهی خوش آمدید

بررسی و امکان سنجی پرونده با وکیل ازدواج موقت

بررسی و امکان سنجی پرونده با وکیل امور ازدواج موقت بدون اجازه همسر اول

هدف قانون همواره حمایت از بنیان خانواده می باشد. بررسی و امکان سنجی پرونده با وکیل امور ازدواج موقت بدون اجازه همسر اول این نکته را به شما یادآوری می کند که توجه قانونگذار به حقوق برابر زن و مرد موجب شده که همواره حفظ کیان خانواده مهمترین دغدغه قانون باشد. البته برای بهره مندی از حقوق می بایستی ابتدا با آن آشنا باشیم و سپس بتوانیم از آن دفاع کنیم. یکی از موضوعات رایج جامعه ازدواج موقت بدون اجازه همسر اول می باشد. فرقی نمی کند مردی ازدواج دائم کند یا موقت؛ در هر دو صورت اگر بدون اجازه همسرش اقدام کند، جرمی مرتکب نشده است اما اگر این واقعه ثبت نگردد جرم محقق می شود. به هر حال این به معنای تضییع حق زن نمی باشد، زن می تواند با استناد به بند 12 عقد نامه، که مرد این تعهد را داده است که بدون اذن همسرش ازدواج مجدد نکند، اقدام به طلاق کند.

بررسی و امکان سنجی پرونده با وکیل امور ازدواج موقت بدون اجازه همسر اول، ضمن آشنایی با حقوقتان، شرایط مساعدی برای تسریع پرونده با ادله قوی فراهم می کند. وکیل پایه یک دادگستری با بررسی و امکان سنجی پرونده از ابتدا تا نتیجه نهایی بهترین مشاوره و راهنمایی را به شما ارائه خواهد داد.

بررسی و امکان سنجی پرونده با وکیل امور تعزیر

هر عنوان مجرمانه ای در قانون مجازات خاص خود را دارد اما برخی جرائم مجازات مشخصی ندارند در واقع بسته به جرم صورت گرفته، قاضی مجازات آن را تعیین می کند که به جرائم تعزیری گفته می شود. بررسی و امکان سنجی پرونده با وکیل تعزیر شما را با این جرم آشنا می کند.

ماده 18 قانون مجازات اسلامی می گوید: تعزير مجازاتي است كه مشمول عنوان حد، قصاص يا ديه نيست و به ‌موجب قانون در موارد ارتكاب محرمات شرعـي يا نقض مقررات حكومتي تعيين و اعمال مي‌گردد. نوع، مقداراین جرم با بررسی كيفيت اجراء و همچنین براساس مقررات مربوط به تخفيف، تعليق، سقوط و ساير احكام تعزير به ‌موجب قانون تعيين مي‌ شود. قاضی در صدور حكم تعزيري، با رعايت مقررات قانوني، شرایط زير را مورد توجه قرار مي‌دهد: الف ـ انگيزه مرتكب و وضعيت ذهني و رواني وي حين ارتكاب جرم ب ـ شيوه ارتكاب جرم، گستره نقض وظيفه و نتايج زيان‌بار آن پ ـ اقدامات مرتكب پس از ارتكاب جرم ت ـ سوابق و وضعيت فردي، خانوادگي و اجتماعي مرتكب و تأثير تعزير بر وي.

توجه به این تعریف این نکته را به شما یاد آوری می کند که هدف تعزیر تنبیه است؛ پس اگر شخصی مرتکب جرم تعزیر شود بررسی و امکان سنجی پرونده با وکیل امور تعزیر ضمن آشنایی با قوانین مربوطه و تجربه اش، این امکان را برای مرتکب فراهم می کند که وکیل با بررسی جوانب پرونده زمینه های صدور تخفیف، تبدیل، تعلیق، معافیت را فراهم کند.

تعزیر تنها به حبس و جریمه خلاصه نمی شود، نمونه های بسیاری از جمله: مصادره اموال، انحلال شخص حقوقی، انفصال از خدمات دولتی، محرومیت از حقوق اجتماعی، ممنوعیت از یک یا چند فعالیت شغلی یا اجتماعی، ممنوعیت از دعوت عمومی برای افزایش سرمایه برای اشخاص حقوقی، شلاق و انتشار حکم در رسانه‌ها از مجازات های تعزیری محسوب می شوند.

این موضوع که ما ابتدا باید به حقوقمان آگاه باشیم، سپس در جهت احقاق حق قدم برداریم، موضوعی کاملا منطقی و درست است. اما چگونه این تضمین وجود دارد که همه چیز آن طور که ما می خواهیم پیش برود. دنیای حقوق دنیای ماده، قوانین، رویه های قضایی و هزاران نکات ریز است، که وکیل پایه یک دادگستری به دلیل تخصص و سال ها تجربه اش، به این امر دست یافته است.

مهمترین موضوع برای سپردن امور به وکیل، ضرورت بررسی و امکان سنجی پرونده با وکیل امور تعزیر می باشد. آیا وکیلی که قرار است پرونده شما را به سرانجام برساند در موضوع مورد نظر تخصص دارد؟ تخصصی شدن امور حقوقی این مزیت را دارد که شما از وکیلی مشاوره می گیرید که به دلیل تخصصش در موضوع مورد نظر، با بررسی و امکان سنجی پرونده بهترین مشاوره حقوقی را داده و با صرفه جویی در زمان و هزینه شما را به بهترین نتیجه ممکن می رساند.